dilluns, 21 de febrer del 2022

Josep Avària Avària - Cassola

Bo, avui em toca mostrar-vos una obra d'art poc comentada, i a més em para de prop, perquè l'artista és el meu germà.

La gran majoria de gent que llegirà aquesta publicació ja el coneixeu, Josep, Pep. Poc més que contar-vos, ell és un dels grans artistes que ha creat Potries. També molts de vosaltres tindreu aquesta obra d'art a les vostres llibreries, però mai està de més tornar-la a rellegir.

Per no tirar-me el triple però deixe que ell mateix us conte de què va l'obra:

Per a mi, ell sempre ha estat el meu referent, tant en el quotidià com en el personal i en la professionalitat més encara. Com tots sabeu, jo soc un friqui del manga, perquè aquest hobby ve d'ell, clarament. Als seus tretze anys ja estava dibuixant manga i venent-los al veïnat de Potries, tot estratega comercial.

Ara, amb trenta i tants anys, ha aconseguit plasmar en una peça, plagada de color i traçats, l'essència d'un dels plats valencians més bons, el meu preferit de fet. Demà el dinaré.

Vos deixe un recull d'imatges on podeu veure la qualitat del que us conte:








A més, i no per ser qui soc, ens l'ha dedicat amb un dibuix d'una Cassola.


Agrait de tindre un germà com aquest? Totalment. Moltes gràcies, Pep!!

T'estime germà!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada