diumenge, 18 de setembre del 2011

Anti-moda

Tal vegada, mirant el present i el passat, podríem dir que jo continc un axioma un poc, descontrolat, diria jo. 
Aquesta màxima, seguida pel meu enteniment a força involuntària degut a la meva inconsciència verificada, no és ni més ni menys que realitzar de manera totalment desordenada i antagònic a tot allò que la gentada, lúcida o miop, realitza seguint uns criteris donats per l'alt comandament del consumisme.
Inclús deixant de costat, de vegades, coses realment entusiasmats, jo he seguit i per ara segueixo aquest arquetip i trobe que d'alguna manera o altra deuria canviar-ho, ja que a la meua mollera, massa contradiccions es fan veure (...)

"Controles el meu cap des de l'exterior,
veu versàtil, però no aconseguiràs canviar
allò que realment pense fins que no me mates."
                                                                                         B.W

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada