dissabte, 25 de gener del 2014

No voldríem que passara

S'escolta un tret, després un altre. Al moment cau un cos desplomat i el temps que tarda en tancar-li-se els ulls al desplomat, ell pot observar la seua vida passant a 1000 hores per segon.

1-
-Ei mamà d'on venen els nadons?
-Això que t'ho explique el teu pare.

2-
-Ei per què no ens fem una cabanya?
-On?
-Allí als horts

3-
-Sa....Saps que ets molt bonica?
-I tu molt lleig buagh, quin fàstic

4-
-Joder que bona està aquesta tia, me faria sempre palles en aquest vídeo!!
-Oooh si!

5-
-Ja tinc el batxillerat ara a la uni.
-Vinga, que t'invite a unes birres tio.

6-
-Saps que t'estime moltíssim?
-I jo a tu.

7-
-Ves-te'n a la merda, ves-te'n en aquella tia.
-Ho sent.

8-
-Vols que tornem a follar?
-Clar que si, tinc condons de sobra.

9-
-Un brindis per ell, que es el seu aniversari.
-N...no no que ja porte 10 xupitos de cassalla.

10-
-Ja tinc aquesta carrereta.
-Tu on vols treballar?
-Jo crec que per ara no vaig a treballar, me'n vaig a viatjar.

11-
-Konnichi wa!
-Hi!

12-
-¿Guapetón quieres un trabajito? 20 pesos
-No se yo...
-Venga, que soy experta.

13-
-Hahahahaha que collons això volies dir
-hahahahaha com pega aquesta maria.

14-
-Oye boludo no te metas con mi amigo eh!
-Tranquilo él es el que ha empezado.
-A mi me la trae floja.

15-
-¿Dónde crees que vas? Siempre viajando.
-No quiero volver allí.

16-
-Fill meu!! quant de temps sense veure't
-Sí pare.

17-
-Xe! xicon si no t'esforces aquest mes no cobraràs.

18-
-Pare, no era lo meu.
-I que es lo teu? Si portaves 10 anys sense fer res.

19-
-Vos acompanye en el sentiment.

20-
-Pare sé que la pèrdua de la mare es dura però no pots acabar així la teua vida.
-I... i.... que vols que faça?

21-
-Muy bien niñato, estás trabajando bien, te subiré el sueldo!

22-
-He estat a moltes relacions no vull que aquesta siga com les altres.
-Jo tampoc, Sofía.

23-
-Fill estic orgullós de tu, als 35 anys no es mala data per tindre un fill.

24-
-No podem pagar el lloguer Sofía.
-I que vols que faça jo? intenta-ho arreglar amb el propietari.

25-
-Tindrem que anar a casa el meu pare.
-Val si no queda altra opció.

26-
-Has trobat treball a algun lloc?
-Mmm! Anaaa que avui compleixes 5 anys!
-Si papà.

27-
-T'acompanye en el sentiment.
-Els collons! Vosaltres heu vingut ací per què és el que s'ha de fer sempre,no?
-Espera no te'n vages...

28-
-Fes molts amics val?
-El primer dia a l'institut, creus que li agradarà?

29-
-Tenim que escollir entre pagar la llum o l'aigua.
-No pagues la llum.

30-
-Manifestació dia 25 de Gener, vas a anar? es per els desnonats.
-Clar que aniré.

31-
-Corre corre, que venen en pistoles de goma.

32-
-Se alza toque de queda a las 20:30, nadie podrá salir de sus casas a esas horas, no nos hacemos cargo de lo que pueda pasar.

33-
-Tenim que defendre'ns.
-Com? si no tenim ni armes ni res.

34-
-Des de el colp d'estat dels militars ja no tenim ni menjar que emportar-nos a la boca.
-Per què tindria que voler independitzar-se.

35-
-Ana dóna'm un petó, vindré prompte.
-On vas pare?
-Tranquil·la tornaré prompte.

36-
-QUI COLLONS CREGUEU QUE SOU PER CREAR TOT AQUEST CONFLICTE?
-Señor te recomiendo que no alces así la voz.
-¿CÓMO PODÉIS DEFENDER UNA DICTADURA COMO ESTA Y ESTAR TAN TRANQUILOS?
-Si me vuelve a levantar la voz tendré que tomar represalias.
-PAPÀ!
-ANA ENTRA EN CASA!
-¿Señor que pretende hacer con esa pistola?
-Voy a acabar con esta mierda.
-Noooo! PAPÀ!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada