dimecres, 11 de febrer del 2015

Sin retraso

Al capvespre del 25 de Gener, ningú i jo vam anar a parar davant del precipici més alt del món, es veia des d'allí les ciutats com formigues i els edificis com puces. Ambdós mirarem cap a baix el més recte possible, es clar que donava vertigen, però allí, podíem veure que per al món, nosaltres no érem més que una mota de pols a la nostra vida i vam començar a debatre ambdós aportant els seus arguments, primer era jo el que defenia que si que érem importants en aquest mòn i ell que no aportàvem res a este món. Després de dues hores de reflexió i crits, camviare'm de posició, ara era jo el pessimista i ell l'optimista, ell ara creia que les nostres aportacions podrien camviar el mòn i jo el que sense un recolzament un individu no podia fer res.

Fou un dels dies més llargs de la meua vida, i al despertar, vaig seguir amb la meua vida sense calfar-me'l cap en eixes tonteries i simplement vaig fer el meu camí per allí per on em dugués.

"Però al igual que tu, jo formaré part d'aquesta terra."
                                                                                                           B.W
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada