diumenge, 31 de maig del 2015

Suor


I tornar a suar, sentir que no tens alé, que tens els cabells pegats a la testa, que ningú vol olorar-te les aixelles, que tens els musculs encesos, la cara roja i la vista nublada. Vull això i durant una temporada, que no hi haja res més en que pensar a part de quina serie vas o qui guanya. Que els somriures siguen per parar a respirar i que la pilota puje i jo amb ella. No entenc el moment en el que deixàrem el esport en un pla secundari i el nostre cos s'infestà de greix....


"Suant ho he passat bé, tant al llit com a la pista."
                                                           B.W

dissabte, 23 de maig del 2015

3 setmanes

Com comencen gairebé totes les histories,
el cel aquell dia era blau i els pardals cantaven.
Jo mirava endavant i tan sols veïa colors i res de males cares,
començava una nova experiencia,
on la nova gent reia i jo somreia.
Allí el meu cap tan sols pensava una cosa,
pot ser tot tan bonic?
Participàrem en una recreació del passat,
amb un toc d'amarg present,
on les rialles i la vergonya s'entrecreuaven.
Viatjàrem pels nostres sentiments i vegèrem patrimoni savi,
també ens aparegué l'angoixa de la ignorància,
sobretot a mi.
Més tard, com tota història,
la realitat ens tornà al present,
allí les flames de la bogeria
cremaren allò que molts consideren com a casa,
l'infern aparegué com a nus d'aquesta història,
i nosaltres, a diferencia d'una bonica historia d'aventures,
erem impotents, observant i maleïnt a aquells que manen.
Però aquesta història no podia acabar mal,
i aquestes 3 setmanes acabaren amb
una vetllada on el fred gela,
i la gent no és important,
tan sols tu i jo,
unes copes de més,
i unes paraules tendres i dolces.
Avui sòc aquí,
finiquitant aquestes 3 setmanes,
esperant per demà veure un canvi a la meua terra,
però sobretot esperante a tu,
Bonic i Esplèndid Amor.

divendres, 1 de maig del 2015

De Parecidos Parece que Habla....

Ayer fui a comer a mi restaurante favorito, allí la Oveja Esquilada me acercó la carta, yo le dije si aún tenían de jefe al Lobo Verde, su respuesta fue darme un Paraguas, aunque no lo acepté. Nos dejaron a mí compañera Cisne Blanco y a mi con la carta del día, que era la misma de siempre, ella me comentó que quería una Hamburguesa de Vidas Vacías, y también una Roja Despedida para beber, yo fui un poco más lejos y me decanté uno de Omega 3 Vivo y Plástico, y para beber Transparente Rojo. También decidimos coger un poco de Patatas de Sudor Agrícola como tentempié, mientras tardaran con el resto. Cuando vino la Oveja Esquilada a apuntar lo que queríamos, nos sorprendió gratamente, ahora parecía un Perrito Mono, y a parte de pedir nuestra cena le dimos un poco de Verde para que meneara un poco la Cola. Estuvimos allí esperando como Dos Suspiros de Miradas Perdidas, y vino otra de las Ovejas Esquiladas, pero que parecía un Gatito Rechoncho, para traernos las bebidas y nuestro tentempié, no queríamos gastar Verde y mientras se iba el Gatito Rechoncho, volvió a Oveja Esquilada. Nos terminamos el entrante y allí apareció nuestras Presas, eran tan Apetecibles y Coloreadas que no nos dimos cuenta de que la tercera Oveja Esquilada ahora parecía un Dulce Osito de Peluche, y también al irse despareció. Intercambiado gestos de Felicidad Edulcorada nos terminamos nuestras Presas y también nuestras Rojas, estuvimos allí hasta la media noche, yo le decía que estava hermosa, y ella decia lo mismo de mi, su León Dorado. Decidimos irnos de allí sobre la una de la madrugada y allí estaban las tres Ovejas Esquiladas, ahora limpiaban el suelo por la Inundación que ellas provocaron, y que nosotros no paramos con su Paraguas.

El Cisne Blanco y yo, el León Dorado, ahora estabamos en la cama, ella se puso el pijama, yo simplemente me quité la ropa, ella me habló de que el Lunes tenía mucho trabajo, y sin quererlo estabamos durmiendo, yo me levanté a media noche y con el Espejo de la habitación pude ver otra habitación, allí estaban dos Ovejas Esquiladas, una Durmiendo y la otra Desvelada.