dimarts, 29 de març del 2011

17


17 vegades me despertat aquesta nit,
17 somnis he tingut avui,
17 gots de llet me fet,
17 vegades me raspallat les dents,
17 coses me oblidat a casa,
17 vegades s'ha calat el cotxe,
17 companys he saludat a primera hora,
17 vegades m'ha manat callar el professor,
17 hòsties me pegat a les escales,
18 exercicis ens han ficat, a no, 17,
17 vegades me adormit a classe,
17 vegades he tret l'agenda de la motxilla,
17 bots he fet a E.F,
17 alumnes no havien fet la feina,
17 paràgrafs he llegit, 
17 vegades m'ha preguntat mom pare "Com el van els exàmens"
17 anys són els que tinc,
17 alumnes a la meva classe són xics, 
17 vegades he sortit de l'institut,
17 vegades he dinat avui,
17 vegades he entrat al Tuenti, o més,
17 vegades me adormit al sofà,
17 anys porten casats els meus pares,
17 dies queden per a un examen,
mmmmmmm...
i no aconseguir recordar per què era avui tan important aquest 17....

Ja recorde,
17 anys fa avui que va aparèixer una princesa,
17 anys fa que el meu món va somriure per primera vegada,
17 anys fan que avui puga somriure amb facilitat,
17 anys plens d'històries per al món sencer
17 anys plens d'alegries per al món sencer,
17 anys plens de música,
17 anys compleixes TU!

Deessa meva, que fas que puga anar amb un somriure a dormir totes les nits,
el teu osset i jo volem felicitar-la, per aparèixer en el món fa 17 anys, 
i per ser com ets, sempre tu mateixa, sense canviar i lluitant!

 
¡¡¡¡¡¡FELICITATS!!!!!!

Regal? Ah sí! és aquest ós de peluix, vine i emporta-te'l!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada