dilluns, 14 de març del 2011

Massa camboya ens espera!

Tic,tac,tic,tac
T'espere,
Tic,tac,tic,tac
Nervis
Tic,tac,tic,tac
El cor se M'escapa.

Veig,veig una cOseta
que comença per P.
 Una preciositat,
aL meu davant,
als meus braços,
a les meves cames,
a la meva esquena,
al meu piT,
simplEment amb mi.

SaltS i somriure,
força i felicitat,
cansament i aleGria,
odi i amoR,
tots Agafats de la mà
per primera vegada.

Xurros aCompanyats d'ulls cansats,
i somrIures ja apagats.
PEtons llargs i dolcíssims 
acompanyatS de granissat.
CAlor acompanyada de milers de persones,
i "els de la Manega llarga" donant pel sac,
i és que als parcs hi ha massa cambOya...

Si és que mentRe no em colgue un boig,
cansat, aMb la plutja colpejant-me,
amb 3 imbÈcils fustigant-me,
solitari a uNa cola infinita,
dormint a un metro de l'Antàrtida,(C)
sense dormir i sentAts a l'espera,
eNtre milers de persones i  a empentes,
al Teu costat tot és PERFECTE.

P.D: DEixa'm tornar-te a dir T'eStimo somrient a un concert com aquest...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada