dissabte, 19 de juliol del 2014

Nostra Essència



Un instant, dos, o pot ser un seguit. Un bes, dos, o qui sap si la seqüència infinita. Els teus braços, els meus, o tal vegada els dits inquiets que intenten atrapar l'essència. De tu, de mi, del que som quan estem junts. Segons, minuts, o les hores que s'escapen com l'aigua que agafes amb les dues mans. Tot allò que la memòria voldria guardar, els pulmons retindre, la pell reviure. Les teues paraules, els meus somriure, la vida plena que habita els llençols extasiats al sòl. I repeteixo: tu, jo, nosaltres. La teua història, curiosa, penetrant, que no em deixa indiferent. La meua, diferent, atraient, pot ser fins i tot, encisadora. I en ordre, el sexe, l'amistat, l'amor, apareixen sense esperar-ho. I aleshores, sense voler-ho, la gelosia, malvada amiga il·lusionista. Gelosa de les tecles, que acumulen més hores baix els teus dits que els meus pits; del blog, amb més històries contingudes que el receptacle del meu cervell; de les lletres a qualsevol lloc escrites, que tenen el plaer de poder captar les teues petites pupil·les més hores que els meus ulls. I sí, ho admet, seria una bogeria no fer-ho. Però no et penses que aquest sentiment és roí, no baix aquesta perspectiva. I per què no, et preguntaràs segur (jo ho faria). Bé, això és el que m'empenta a córrer cap a tu. A robar-te les hores, els dies. A fer que t'oblides del món que gira fóra de l'habitació. A obligar-te a riure, somriure, ser feliç, perquè ho vull així. A que crees un univers amb mi, encara que siga sols una nit a la setmana. I tot això, per una senzilla raó, perquè t'estime. Siga prompte, precipitat, fet corrents. T'estime, i prou.

                                                                                                                                                   B. Soler

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada