dissabte, 21 de novembre del 2015

Ets benvinguda

El fred ve a veure’m, jo no tinc por a que em fique els  pels de punta i els mugrons per a rallar diamants, molt menys estaré trist quan haja de tapar-me les falanges o el cap per poder eixir al carrer. Jo gaudiré d’ella, deixaré que abrace totes les parts del meu cos, amb roba o sense ella. Gelarà totes les finestres, preparades per a fer una obra d’art en elles tots els matins. La tassa del vàter estarà preparada per despertar-me i obligant-me a llevar totes aquelles lleganyes que no em deixen veure el bon dia. El edredó i el got de llet calent seran els companys més agradables i les pel·lícules substituiran els cubates a les nits.


“Com vaig a tindre-li por, 
si farà de ma casa una fortalesa.”
                                                       B.W


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada