dilluns, 25 d’abril del 2011

Toca'm l'espatlla que em fa mal per la teua absència

Unes flors per a una flor
Revolució de sentiments agafats de la mà de la felicitat, on el cel i l'infern es separen i on els estels més bonics del món surten de festa...


Que ja feia temps que no...
-Tocava la teva pell, amb les meues mans tremoloses,
-Escoltava el teu somriure descontrolat,
-Sentia els teus llavis pegats als meus,
-Notava el teu cos nu junt al meu després de fer l'amor,
-Dormia abraçat a un somni,
-Notava l'aigua gelada recorrent els nostres cossos fosos, 
-T'agafava de la mà fortament, notant que mai vaig a perdre't,
-Veia una preciositat tan de temps al meu costat,
-T'acaronava els cabells,
-Sentia les meues mans per la teua espatlla,
-Escoltava un "Bon dia" dels teus llavis,
-I t'escoltava tocar, mentre la teua veu ressona al meu interior,
-Somreia d'aquesta manera,
-Escoltava un T'estimo dels teus llavis,
-Compartíem roba,
-Em despertava a mitja nit, i pensava que era el més feliç del món,
-M'abraçaves per l'espatlla, mentre jo tancava els ulls,
-Veia al mosso del poble,
-Menjava al costat d'una princesa,
-O ballàvem tu agafada del meu coll i jo de la teua cintura,
...I ho trobava a faltar


Revolució de sentiments agafats de la mà de la enyorança, on l'infern és cada vegada més a prop i on els estels més bonics del món cada vegada els veus més lluny...


P.D: Espere que prompte canvien aquests sentiments Amor...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada