diumenge, 2 d’octubre del 2011

Indibidualismoa (E)

Invariablement, el meu enteniment no deixa cap peça per cargolar. Per tant, aquesta premissa no deuria ser una excepció. Si unirem aquesta amb la meua conclusió, trobaríem tan sols una contradicció, per tant he de buscar aquella idea que transforme aquesta proposició en una diferent fins a acoblar-se al colofó, ja sigui eliminant-la o deixant-la apartada de tot dictamen.

Aquest suposat, no seria ni més ni menys que aquell que de manera involuntària i descontrolada, em dissocia dels altres, ja siguin: amics, familiars, coneguts o enemics, degut a que el meu conscient determina que tot sol també puc arribar fins a la deducció adequada. Tal vegada aquesta sendera no sigui del tot errònia, però no és la totalment encertada per a arribar fins la meua conclusió. Així que, canviar aquest mètode és vital per poder avançar tranquil·lament. 

Per canviar aquest itinerari, primer hi ha que buscar en el preàmbul del dilema, i aquest no és altra cosa que el desmesurat autarquisme que els meus progenitors m'inculcaren des de petit, que mirant des d'altre punt ha sigut molt favorable per aconseguir ser com sóc, però aquesta abundància d'autonomia, ha fet que gent apreciada per a mi quede fora dels meus plans, cosa que em desagrada de mala manera.

Ara tan sols es rebuscar, per llocs desconeguts, la manera de seguir una connexió adequada per a eliminar aquest dilema o com hem dit abans, arraconar-la. I per a això primer tindrem que començar a discórrer amb els altres i no tan sols amb mi mateixa.

"Serà ardu, però excel·lent el colofó que obtindrem."
                                                                                       B.W

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada