dissabte, 8 de novembre del 2014

Aire mor avui que ningú sap que ets present



He vist el mar, caminat per la sorra de les seues platges unes mil i una vegades. Avui tornaria, allí, tal vegada, no trobe res especial, tan sols aigua, sorra i algunes llaunes de birra de la nit anterior, però tornaria. 


Notaria com l’aire, més lleuger que mai, m’abraça, m’agafa per l’espatlla i em diu que no desaparega, que es sent sol allí, movent l’aigua del mar i escoltant com uns joves parlen de les vegades que han follat. 


Ell corre per cel, terra i aigua, ningú el pot fer desaparèixer, i per això ha escoltat tot el que el món no vol escoltar. Tan sols necessita abraçar algú que no es queixe, no pense, que tan sols mire al infinit sense buscar-li sentit a res. Ell tan sols vol això.


Però ell sap que jo no sóc el que estarà allí romanent amb ell tota la seua vida, ja que ell no pot morir, i jo moriré inclús tal vegada per culpa seua, però sap que no seré l’únic que es deixarà abraçar una nit de dissabte com avui.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada